Så jävla bra jag är!

Nu måste jag få skryta lite, känner mig helt fantastiskt jäkla duktig! Jag har fått utökat ansvar gentemot våran kund (är konsult) och idag var jag därför på ett seminarium. Jättekul och intressant var det, det var en hel del snack om affärsstrategier och sådant som är nytt för mig. Det hela innefattade att jag tillsammans med en medarbetare skulle hålla ett litet anförande om en sak och jag som är kontrollfreak flippade ur ett tag...när jag insåg att jag inte skulle komma undan så tänkte jag "Aja, det värsta som kan hända är väl att det går åt skogen!"...

SÅ JAG GJORDE DET!!!

Inför 50 personer (inkl. alla chefer) utan förberedelse...kan knappt tro det är sant. Visst var jag nervös men det gick snabbt över. Inga tankar på att jag skulle svimma och göra bort mig, bli tokig eller nån annan katastroftanke. Jag kände mig NORMAL! Jippie!

Jag som lidit så svårt av detta att jag t.o.m. smet utan presentationen av mitt examensarbete. En seger!

Nu firar jag genom att surfa hela kvällen, är gräsänka och det finns alltså ingen "slavdrivare" hemma som ska jobba med huset hela tiden...hehe...

Te, choklad och trådlöst nätverk. Livet är gött!



Kommentarer
Postat av: Stina

Underbart! VAD KUL! :)

2008-05-22 @ 08:42:46
Postat av: blodsockret

ååh jag väntar så på den dagen jag kan känna så :)

2008-05-28 @ 21:28:05
URL: http://blodsocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0