Längtan

Jag längtar efter att gå till jobbet imorgon. Jag längtar efter husvisningen nästa vecka. Jag längtar efter middagen med familjen på lördag. Jag längtar efter fikat på söndag med jobbarkompisen. Jag längtar efter den första jogginturen jag ska ta snart. Jag längtar efter våren. Jag längtar efter att spela schack med L.

Just nu är det ganska gott att vara Isolde. För 2 år sedan var läget helt annorlunda. Då såg jag ingen framtid, jag kunde inte se fram mot något överhuvudtaget eftersom jag inte visste om jag skulle kunna sova natten innan. Jag var deprimerad och fylld med ångest. Allting var svart. Jag levde i ett förhållande som var dödsdömt.

Men det vände. Nu står jag här, starkare än någonsin.

Jag lever!


Kommentarer
Postat av: Stina

Vad härligt att höra!!!!!!!! :)

Jag är också i en bra fas nu, känner mig faktiskt mycket starkare än på mycket länge. Det har varit en del prövningar, som gjort att jag lyfts..

Kram!

2008-01-09 @ 22:06:55
Postat av: M

Vilken seger - det är så jäkla UNDERBART!

2008-01-10 @ 07:59:15
Postat av: Peter

Hej Isolde!, härligt att höra att du mår bättre. När jag läst din blogg så inser jag att vi har så lika liv, känner igen mig i så mkt som du skriver. Om du vill så skulle det vara kul om du ville meila med mig, tror att vi skulle kunna ha mkt hjälp av varandra genom att dela erfarenheter!.
Då får min mail så får vi se [email protected] kram.

2008-01-12 @ 10:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0