Back on track

Som vanligt när jag släpper allt så vänder det. Att jag inte kan lära mig att inte försöka kontrollera allt! Det går inte! Den enda jsom ag kan kontrollera är mig själv, mina tankar, mina handlingar! Sen får man vara övertygad om att det som ska ske kommer att ske, när det är dags. Go with the flow. Lagem om synkronicitet.

Har varit på morgonpromenad i ett fantastiskt vinterlandskap, stod i solen en stund och njöt av skimrande snödroppar i träden. Idag ska bli en bra dag. Faktum är att idag går ett flyttlass till särbon, bl.a. en säng så att jag kan bo där. Lägenheten jag bor i är förknippad med så mycket ångest för min älskade att vi aldrig mer kommer sova tillsammans här. Han har mått fruktansvärt dåligt inom dessa fyra väggar. Jag med...men för mig hänger det inte på lägenheten utan på mina egna tankar. Men men, vi är olika. Och jag vill verkligen bo hos honom.

Ett steg på vägen. För mig personligen och för oss som par. Nu får jag äntligen träna på att kapa navelsträngen till lägenheten.

Det ska bli bra.

Ha en skön söndag vänner!

Kram!

Kommentarer
Postat av: malve

Vad skönt att höra att det känns bättre!
Hoppas att det ordnar sej med ert förhållande nu.
kram:)
Trist förresten med KBT-kursen...

2007-11-12 @ 10:04:05
URL: http://malves.blogg.se
Postat av: Stina

HÄRLIGT!! Ibland är det ju så.. man behöver "ösa ur sig" eländet, släppa det, så man kan gå vidare.

Önskar er all lycka i ert förhållande!

Kram!

2007-11-13 @ 13:01:16
URL: http://livsinsikter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0