Pms och oro

Tjoho! Nu känner jag mig ännu duktigare efter veckans bravader, i vanliga fall lägger jag aldrig några utmaningar dagarna för mens eftersom jag är mycket känsligare då. Men tydligen hade den bestämt sig för att komma lite tidigare och därför förstår jag nu ännu bättre vart min rädsla kom ifrån i veckan när jag skulle åka tåg.

Feel's good! Alltid skönt att känna igen mönster i tillvaron.

Så nu blir det frukost, värktablett och sen lite mera sömn. Inte helt fel! Ganska mysigt faktiskt att kliva upp upp kl 6 när ingen granne är vaken ännu, fåglarna sjunger som tokiga ute och solen är precis på väg att gå upp.

Det ska bli en bra dag det här med! Ska träffa särbon och hoppas på att få lite energi att leva på i veckan som kommer.

Mera utmaningar i veckan:

1. Cyklade långt, längre än jag någonsin gjort. Dels kändes det skönt för kroppen och dels för psyket eftersom jag är så van att ta mig fram med bil har den varit min stora trygghet - snabbt hem liksom! Med cykeln krävs det både energi från min sida och förmåga att hitta hem igen på alla snåriga cykelbanor. ;-)
Ångestskala (1-10): 4

2. Åkte bil på E18 trots nervositet - tänk om jag får panik i bilen vad gör jag då? Ångestskala (1-10): 3

Kommentarer
Postat av: K

Ska följa din blogg! :)
Pms är vidrigt. Ångesten plussas på med hundra.

Take care!

2007-04-01 @ 10:17:45
URL: http://www.cannoli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0