Lycklig!

Å jag mår så bra! Å jag är så lycklig! För jag har ett jobb jag trivs med och där jag känner mig trygg! Tänk att även jag kunde hitta en plats där jag blir accepterad för den jag är - trots mina brister!

Vill dansa, jubla och skratta! Livet är ju faktiskt underbart ibland!

Förmodligen kommer jag avveckla den här bloggen och börja med en annan öppen blogg där jag skriver om mitt arbete och livet i övrigt! Det känns som om jag fått ur mig allt jag ville få ur mig, en skön känsla faktiskt.

Må väl vänner!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååå, vad härligt det är att höra att du är lycklig! Underbart!! Ser fram mot en eventuell ny blogg med lite fina bilder på missar och outfitar...=)). Kram!!

2007-04-24 @ 08:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0