Deppigt i v11

Ja, det är deppigt värre här. Tror faktiskt jag fått en släng av höst-depression med alla hormoner som snurrar runt i kroppen på mig. Känner ingen glädje what-so-ever över att vara gravid. Sorry! Kan ha lite dåligt samvete över det men försöker att INTE ha det.

Magen är tidvis riktigt rutten med vattniga diarrér och det slår ut mig fullständigt. Tappar all ork och energi.

Måste försöka vända den här nedåtgående spiralen på något vis för så här kan det inte fortsätta, då är jag sjukskriven om en månad...

Snälla Gode Gud hjälp mig igenom detta, låt mig få lite ro i kropp och själ. Orkar inte kämpa så förbannat hela tiden.

Kommentarer
Postat av: M

Nämen skriver du här! Har jag missat ju!

Kram på dig, det kommer att bli bättre och bättre!

2008-11-03 @ 12:59:52
Postat av: Stina

Hoppas du mår bättre nu och att magen växer! :)



kram

2008-11-21 @ 07:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0