Undersökning

Väldigt nervös ringde jag i morse till bröstenheten och det visade sig att de försökt ringa mig men att de hade fel nummer. Nu var det som tur var inget allvarligt. Förra gången jag var där fick jag aldrig träffa någon läkare och därför så hade de försökt ringa mig för att boka en tid för det. Eftersom de hade fel nummer till mig så kunde de inte nå mig - därav det kryptiska brevet.

Så jag ska dit på måndag och få tuttarna i kläm igen. Förhoppningsvis resulterar det inte i några blåmärken den här gången (som jag fick efter mammografin).

Men jag tycker de kunde ha skött det här snyggare genom att informera mig bättre om hur undersökningen ska gå till. Varför oroa människor i onödan? Bah!


Kommentarer
Postat av: Tusse

Ok, skönt. Men jag håller med dig, de kunde varit lite smidigare med tillvägagångssättet...

2008-03-06 @ 10:05:50
Postat av: Stina

Så SKÖNT att det bara var det! Men klantigt att inte informera.. och att bara skicka ett brev så där utan vidare information.. *grr*

2008-03-06 @ 10:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0