Lycka på jobbet!

På jobbet är jag som lyckligast när jag får:

  • Diskutera
  • Planera
  • Engagera
  • Förhandla
  • Konsultera
  • Samordna
  • Ta beslut

Vad är man då? Ja, jag vet inte. Men under det här året har jag iallafall blivit kontorsansvarig (officiellt) samt marknadsföringsansvarig (ej officiellt ännu :-)) utöver mina ordinarie arbetsuppgifter. Helt enkelt därför att jag tycker det är så förbannat jäkla roligt.

Jag har väl alltid anat att jag hade talang för detta men det känns skönt att få det svart på vitt att jag har rätt. För 1½-2 år sen fick jag erbjudande om att bli platschef  för ett litet företag på 10-15 personer men jag tackade nej. Helt enkelt därför att jag inte kände mig redo med tanke på vad jag gått igenom i livet.

Var sak har sin tid! Och jag måste erkänna att det är riktigt spännande att se vart livet för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0