Fy fasiken vilken jävla dag!

Idag har det varit en sån där dag man bara vill glömma, kanske har det något med dagens datum att göra - jag vet inte!

Kom till jobbet och fick reda på att mina chefer har olika uppfattningar om vad som egentligen behövs göras på vårat kontor och därmed olika uppfattningar om vad som ska ingå i min nya tjänst som dessutom krympte till hälften typ när ekonomi sagt sitt. Gah!!

Tabletterna gör att jag får magkatarr och nu känner jag mig allmänt folkilsken. Bäst att koppla ifrån allting nu och bara vara, annars kommer jag börja kasta saker omkring mig tror jag.

Imorgon är en ny dag, bror fyller år och vi ska fira honom. Ser framemot det.

Nu massvis med självömkan i soffan framför tv:n, tyckte min bättre hälft sa åt mig att renovera en persienn...kan man ha skojigare på en fredagkväll tro?

Gonatt.

Kommentarer
Postat av: M

Nämen!? Hade de inte stämt av det med högre nivå??? Dåååligt!



Men du, ta det inte personligt. Det är ett organisationsproblem. Inte ditt. Ta ett djupt andetag och tänk att din närmaste chef verkligen UPPSKATTAR dig. Och att det inte har med DIG att göra att de strular till det.



Hoppas att du har det bra med bror på hans födelsedag idag. Och att de mörka molnen blåser bort snart - både ute och inne.

2008-06-14 @ 15:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0