Tack och hjälp

Tack för:
  • att jag i svackor inser att det kommer en uppgång igen.
  • att jag känner mig alltmer trygg i mig själv, hemma, på jobbet och utomhus.
  • mina fantastiska arbetskamrater som tror på mig till 100% och ger mig energi att fortsätta kämpa.
  • att synkoniciteterna i mitt liv gör sig synliga så fort jag släpper kontrollen, go with the flow.
  • mina härliga grannar som gör livet i trapphuset lite skojigare.
  • min bil som tar mig fram och tillbaka till jobbet varje dag.
  • min särbo som låter tiden ha sin gång och ser vart livet för oss.

Hjälp mig:

  • att kunna släppa arbetet när jag kommer hem.
  • att ha tålamod med mig själv, jag behöver inte kunna allt på en gång.
  • att våga ta mig an de utökade ansvar jag får vartefter tiden går.
  • att kunna sätta gränser för hur mycket jag kan och orkar jobba.
  • att älska mig själv för den jag är och förlåta mig själv för mina brister.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0