Lite låg

Jag är helt färdig. Känner mig inte riktigt kry i kroppen, sover dåligt och har det ganska jobbigt på jobbet just nu. Det tar nog mer än jag anade att börja på den här KBT kursen. Nu får man liksom ingen vila, ständigt tänker man på vad man kan göra bättre, vad man måste utmana sig på osv. Känns som om jag behöver ta en paus för nu börjar batterierna laddas ur rejält.

Behöver göra positiva, roliga saker som inte tar på krafterna. För annars vet jag inte hur jag ska orka vidare.

Jag återkommer med lite saker jag undviker och mina säkerhetsbeteenden som jag har för mig. Men just nu orkar jag inte.

Kram på er vänner.

Kommentarer
Postat av: Stina

Här kommer en varm kram från mig i allafall! Jag tänker på dig och skickar en massa cyberenergi!
Ät och drick gott, läs en bra bok, se en bra film.. gör nåt kul och skratta mycket.. så du laddar batterierna!

2007-10-04 @ 21:01:53
URL: http://livsinsikter.blogspot.com
Postat av: Yster

Kram till dig!

2007-10-04 @ 21:15:57
URL: http://ttynk.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0