Åsså var man då...

...tillsvidareanställd.

Tjohooo!! Vad gör väl att man har mensvärk så det skriker om det när man har ett jobb? LOVELY!!

Så underbart att slippa känna den där rädslan, som visserligen blivit allt mindre men som alltid funnits där, att jag ska misslyckas med även detta jobb. Jag har fixat det!

Av dryga 1000 arbetade timmar har jag varit borta 15, helt fantastiskt tycker jag. Gud så duktig jag känner mig. Inte en timme har jag varit hemma p.g.a. min panikångest. Det är en framgång som inte kan mätas i pengar.

Imorgon väntar en ny session med mina kamrater på ångestmottagningen, ser framemot det. Tar nog eftermiddagen ledigt sen om jag blir alltför trött. Vilken lycka att ha möjligheten att välja själv, att det är OK med jobbet att ta ledigt!

Tack för mitt jobb. Tack för mina arbetskamrater. Tack för de gåvor jag får nu.

Kommentarer
Postat av: Ma

GRATTIS! Du är min hjälte, och det vet du!
Kramar och hipp hipp HURRA för dig!

2007-10-01 @ 21:49:44
Postat av: Stina

GRATTIS!! Förstår att det känns underbart!
Och att du inte har behövt vara en endast timme pga av panikångest är ännu bättre, det är DU som har kontroll, inte panikångesten! :)
Hoppas du har en givande stund på ångestmottagningen idag

2007-10-02 @ 07:12:59
URL: http://livsinsikter.blogspot.com
Postat av: Isolde

*kramar till er båda*
Sitter på jobbet o känner mig lycklig och allmänt nöjd med livet!!

2007-10-02 @ 10:39:54
Postat av: malve

Skickar också ett stort Grattis!

2007-10-02 @ 14:41:25
URL: http://malves.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0