Titlar av en annan typ...

Jag sitter och tittar på cdon.com och av en händelse (!?) så hamnade jag under "erotikavdelningen"...haha...nåväl, jag är nog inte den första. Fantasin är verkligen på topp när det gäller titlar på p-rullar, vad sägs om "Greppa staken", "Dubbelparkerad 4" eller "Slampor som grannar"? Men min favorit alla kategorier heter "Dr Per Vers botar bakvärk"....

Haha!

Nä, jag skulle ju kolla på nåt helt annat till en viss person i julklapp. Skärpning! Folk kan ju tro man är pervers eller nåt. Men jag håller mig ju vaken iaf! ;-)

Kommentarer
Postat av: KimJ

Ha en skön kväll! Kram KimJ

2007-11-26 @ 16:49:07
URL: http://kimj.blogg.se
Postat av: Tusse

Hohoho, nä du är knappast den första..:). Jag brukar roa mig med att komma på titlar och inladningar på p-filmer...:) Har man livlig fantasi så måste man få utlopp för det!! Kram igen!

2007-12-10 @ 10:04:19
URL: http://tusse.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0