Murphys law

Jamenvisst. Då var man förkyld då. Så någon fest ikväll är inte att tala om. Det började igår på jobbet med att jag fick världens lock för öronen, det gick bra ett tag men till slut fick jag panik när jag kände mig totalt isolerad från omvärlden och kroppen signalerade "fara"...bah!

Så jag åkte hem vid fyra. Sen kom snuvan. Och inatt kom PIPET i öronen...tjoho! Nu hoppas jag verkligen det går över, är ju lite känslig för pip i öronen eftersom jag redan har tinnitus. Men det går nog över när snuvan lagt sig.

Huvudvärk, ont i halsen, pip i örat. Det ÄR synd om mig idag.

Dop imorgon. Vill bli frisk. Nu!


Kommentarer
Postat av: malve

Hoppas att du mår bättre idag och att dopet går bra.

2007-11-18 @ 09:42:38
URL: http://malves.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0