Beroende av...Adlibris

Jag är beroende. Av att surfa runt på Adlibris och botanisera bland böcker. Hela tiden dyker nya, intressanta titlar upp...men för att det inte ska bli för dyrt sitter jag med stadsbibliotekets söksida uppe parallellt. Så nu blir det till att cykla ner till biblioteket och låna en bok om hur hjärnan fungerar.

En bok som jag dock inte kunde hålla mig från att köpa var följande...

http://www.adlibris.se/product.aspx?isbn=9172320834

Ingen som är jätteförvånad va? ;-)

Sen har jag köpt böcker till hela släkten i julklapp, kan inte bli bättre! På 2 timmar har jag sparat minst 10 timmars julklappsletande.

Kommentarer
Postat av: Stina

Haha, den boken blir säkert bra! :)
Ja, jag älskar också att surfa runt bland alla böcker, och jag är trogen kund hos både Adlibris och Bokus.. *s* Men de böcker som verkar "sådär" eller är ruskigt dyra lånar jag också på bibblan. Annars köper jag gärna böckerna för att kunna gå tillbaka, läsa dem i lugn och ro och så där. Ofta har jag 3-4 böcker på gång samtidigt, och varvar i läsningen.

2007-11-26 @ 14:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0