Saknad

Å så jag längtar efter närhet och ömhet. Tror jag går sönder snart...

Träffade Honom idag, det var han som ringde (jippie!!) och undrade om jag ville följa med ut på en biltur. Givetvis, som alltid står jag redo för eventuella önskemål från hans sida. Gah! Samtidigt som det var väldigt trevligt så försvann den där härliga känslan jag hade på förmiddagen, en känsla av att jag tog mig för saker av egen vilja och såg framemot det!

När vi skildes åt så kom klumpen i bröstet tillbaka, saknaden la sig som en blöt filt över mitt inre och man vill bli så där liten och bara krypa ihop i sängen och glömma världen.

Jag kom upp ur sängen och åkte hem till familjen. Tack gode gud för dem. Men nu är jag hemma igen och Han är ute på krogen och partajar. Kul! För honom!

Själv tar jag en kopp te, en filt och en katt och slänger mig i soffan framför teven.

Livet går vidare och imorgon är en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0