Tiden går fort!

Den här dagen har slagit alla rekord i hur fort den har gått, helt otroligt att tiden springer i väg när man sitter ensam och pular med sitt. Idag har jag äntligen hunnit lägga in telefonnummer i mobilen, skrivit ut pdf-dokument och massa andra småsaker som måste göras för att vardagen ska fungera.

Nu ska jag strax bege mig hemåt med en pärm under armen, det blir till att läsa en stund på balkongen när jag kommer hem. Det är ju SÅ mycket lättare att lära sig när man sitter bekvämt tillbakalutad i en baden-baden stol med en kaffekopp i näven och en kisse i knäet. ;-) (Finns en viss risk att man slumrar till en stund oxå...)

Men innan jag far hemåt ska jag förbi och hämta däcket som jag fick punktering på i helgen. Surprise liksom! Men det löste sig efter en stunds panik och några telefonsamtal till mina nära och kära.

Trevlig valborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0