Kort rapport från jobbet

Egentligen är det inte läge att sitta och blogga på jobbet ännu men jag måste bara slänga iväg en liten kortis!

Allt går bara fint! Hade en rejäl dipp när jag insåg att jag inte skulle klara av att åka 80 milen ToR med tåg som jag hade sagt att jag skulle göra i jobbet. Men efter en hel del beslutsångest så tog jag tjuren vid hornen och berättade för min arbetsgivare att under rådande omständigheter i mitt liv så klarar jag inte av det just nu men att jag KOMMER göra det lite längre fram!

Och jag förväntade mig det värsta - få sparken typ! Men det enda jag möttes av var nyfikenhet, förståelse och empati!  Hallelulja! I'm so happy!

Nu tänker jag ge 100% i det här jobbet och min agorafobi ska puts väck! Jag vill ut och resa jag med! Tjoho!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: IjaI

Varsågod!:) Det får du gärna göra, bara kul att folk läser vad man skriver.

2007-04-20 @ 17:12:40
URL: http://www.blogg.ijastrong.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0