Bah! Nervös!

Angående min medicin så ökade jag dosen igår och genast så blev jag supernervös, tyvärr blir det en ond spiral eftersom jag blir rädd att det ska gå ut över mitt nya jobb som jag fått. Har bara varit där en vecka och vill inte sabba det på något vis, men som jag mådde igår kändes det inget vidare. Nu vet jag inte hur jag ska göra, kanske vänta lite tills jag jobbat in mig? Eller byta medicin för de jag har pratat med har inte känt någonting när de börjat!

Jag vet ju att man kan bli sämre i början men vet inte om jag orkar med det just nu...

Beslutsångest!

Kommentarer
Postat av: Bara jag

Vilken medicin har du börjat äta och vilken dos? Visst är det jobbigt att försöka "passa in" sitt mående hela tiden!! Jag har precis avslutat min behandling med cipralex som jag ätit i 3 år..å jag har sen i november letat rätt tidpunkt för att sluta, då det skulle passa bäst att må sämre. men när passar det egentligen att må dåligt?!?? Man får helt enkelt ta tag i det och sen kämpa!

2007-06-19 @ 12:43:33
URL: http://mintrygghetcipralex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0