At work

Är ensam på jobbet idag, riktigt mysigt faktiskt. Nu kan jag göra allt det där som jag inte hunnit eftersom det varit möte, på möte, på möte...

Sitter och pillar lite med min nya fina mobiltelefon, plockar lite papper och snart ska jag gå och köpa mig en smörgås för i morse var jag sen ur sängen. Sov oroligt inatt av nån anledning så jag tog mig lite sovmorgon, tänk att en halvtimme kan göra sån skillnad! Hann dock inte käka så mycket frukost.

Men vad gör väl det när det finns automater med polarbröd här? Mums!

Idag ska jag försjunka i xml:ens underbara värld, ser framemot att få sitta ostörd med det. Ganska svårt att koncentrera sig när man hela tiden blir avbruten och folk snackar över huvudet på en. Men nu så! Har en känsla av att det kommer bli en del hemarbete innan jag har förstått allt jag ska förstå. Det gör mig inget, har inte så mycket för mig. Min L är ju bortrest så nåt måste jag ju fylla dagarna med tills han kommer hem igen.

Iihh...är lite kär faktiskt....;-) *pirr i magen*

Hej hopp!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så du lever!!! Undrade vart du tagit väääägen ju!!!
Oss kan du spana på i webcam du vet var..
Kraaaaaaaaaaaaaam!

2007-04-30 @ 09:59:55
Postat av: M

Så du lever!!! Undrade vart du tagit väääägen ju!!!
Oss kan du spana på i webcam du vet var..
Kraaaaaaaaaaaaaam!

2007-04-30 @ 10:00:10
Postat av: Tusse

hallå!! var länge sen sist! hur är det?? Kram!

2007-04-30 @ 16:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0