Change of plans

Man är väl inte sämre än att man kan ändra sig. Har beslutat mig för att stöka om lite här på bloggen för att få en ny fräsch start. Förmodligen kommer en del inlägg förpassas till papperskorgen och bloggen får en liten annan inriktning än tidigare.

Men jag inser att det kan finnas ett värde i att läsa lite om min historia, för jag blir ju inte en helt ny person bara för att jag är med barn.

Dessutom har jag inte ork, tid och lust att ta itu med att skapa en ny blogg igen...har tillräckligt många ändå. ;-)

Så, jag ändrar mig! Isolde stannar ett tag till!

Kommentarer
Postat av: Tanketrollet

Åhhh vad skoj att du stannar!!!Bra beslut.....kom med på min resa på tanketroll.bloggspace.se

2008-10-09 @ 10:57:02
URL: http://tanketroll.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0