Alive and kickin'

Det har varit dött här ett tag men jag lever! Och det med råge, att flytta till hus är bland det bästa jag gjort i hela mitt liv. Jag vaknar med förväntan i magen varje morgon! Vet inte hur länge sen det var sen jag kände så. Det känns nästan som en ny förälskelse! Så mycket nytt att upptäcka, så mycket nytt att göra. Underbart!

Det bästa är nog ändå att jag äntligen får köra ner händerna i jorden och känna närheten till naturen. Att odla, se små ting växa och bli stora är fantastiskt. Nu inser jag hur mycket jag saknat den delen i mitt liv.

Tack för att jag får vara med om det här.


Kommentarer
Postat av: Stina

Ja, det är verkligen som balsam för själen att få känna närheten till naturen. Att rensa ogräs, plantera, bara gå och pyssla.

Härligt att du känner dig så lycklig! :)

Kram,

2008-05-05 @ 13:50:36
URL: http://livsinsikter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0