Statoilkort och ITPK

Då börjar man bli farligt vuxen...har fixat Statoilkort samt gjort val av ITPK idag. Men det känns härligt tryggt att gå in i samma fåra som alla andra. Har t.o.m. MedMera kort nuförtiden! Tanten på Konsum höll nog på att smälla av när jag visade det eftersom jag handlat utan kort i nästan 10 år. Nu  kommer jag nästan sakna hennes idoga fråga "Har du något MedMera kort?!". Så många gånger som jag velat trycka ner den frågan i halsen på henne...men svensk som jag är skaffar jag mig ett kort och slipper frågan på det viset. Hehe.

Läget är bättre idag. Nu ska jag ner i förrådet och börja rensa i allt bråte som finns där. Tre helger kvar tills flytt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0