Lata dagar

Kort inlägg, batteriet i datan börjar ta slut...

Har varit ensam en vecka då sambon varit utomlands på kurs och OJ så jag har latat mig. Tur han inte är hemma och ser mig...hehe...har faktiskt känts som semester. Idag har jag inte gjort många knop i värmen, egentligen skulle jag ha grävt ner lite blommor men vaddå man måste få slappa oxå. En cykeltur på kvällen blev det iallafall och det var riktigt skönt.

Ville egentligen bara berätta om de spännande planer som pågår på mitt jobb, vill inte avslöja för mycket ännu men vårt företag växer och med  det så tillkommer nya arbetsuppgifter. Mycket å stå i och jag får vara med och påverka. Så himla roligt! I veckan får jag veta mera om min nya roll i företaget. Iiihh...

Nehe, om man skulle ta och förflytta sig från soffan i vardagsrummet till soffan framför tv:n i hallen...slit och släp som vi brukar säga på jobbet. ;-)

Kram till er alla!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0