Hittat balansen igen

Så ja, nu har jag landat i mig själv igen. Vi gjorde en rivstart på semestern med renovering av huset och det gjorde mig inte så lite stressad!

Nu har jag insett att jag måste ta det lite lugnare. När jag fick hjärtklappning häromdagen så kände jag att det fick vara nog och då vände det.

Nu ser jag framemot fyra ytterligare veckor, jag och sambon har det riktigt, riktigt härligt tillsammans. Längesen vi mådde såhär bra ihop.

Litet orosmoln på himlen är att vi ska få besök (de ska stanna över natten) och det känns läskigt...men jag VILL för det är en av mina härliga väninnor med sin sambo...har inte så många vänner och definitivit inte så många som gör sig besväret att åka långt för att träffa mig!! Är jättedålig på att umgås IRL!!

Att de ska inta vårt hus känns besvärande, men det skiter jag i.

Nu dusch sen bok och säng.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0