Budgivning

Tydligen händer inget mer förrän på måndag. SUCK. Vi fick ett motbud på morgonen och la direkt ett högre. Sen har vi inte hört någonting alls. Min teori är att mäklaren väntar på en person som skulle höra av sig på måndagen...bah! Jag är inte alls nöjd med mäklaren, han är nonchalant och hal som en hål. Känslan av att bli blåst är stark. Men än så länge är huset värt pengarna men vi har bestämt att inte gå vidare om någon bjuder över.

Att buda har inte varit lätt alls, det ansvaret har legat på mig och all stress och press tog ut sin rätt idag - fick panik! Men det gick bra, känns lite annorlunda nu förmodligen pga Citalopramen. Får stickningar och tunnelseende men ingen hjärtklappning. SKÖNT!

Nu tar jag nya tag. Ska lägga mig i badet med tidningen "Allt om din trädgård"....

Tänk om!!

image26

Kommentarer
Postat av: malve

När vi budade på vårt hus gjorde vi precis som ni, la ett nytt bud direkt när vi fick motbudet. Den vi budade mot tog däremot för varje gång längre betänketid...och höjde mindre och mindre.

Lycka till :)

2008-01-25 @ 20:30:22
URL: http://malves.blogg.se
Postat av: Stina

Hur har det gått??? Fick ni huset??
Tänkte om jag kan släppa tumhållningen eller om jag ska hålla ett tag till.. *s*

2008-01-29 @ 12:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0