Peppning

Eftersom de andra är på möte i Finland ett par dagar och jag känner mig sådär lagom dålig tänkte jag ta och peppa mig själv lite.

Framgångar de senaste veckorna:

  • Har åkt hiss utan att blinka 2 ggr!
  • Kan tänka mig att åka buss till jobbet!
  • Har kunnat vara utan Stesoliden i fickan vid något enstaka tillfälle (allt oftare springer jag ut genom dörren på morgonen utan att kontrollera att den är med).
  • Kör bil på E18 utan bekymmer.
  • Planerar att klippa mig och det känns bara skojigt!
  • Mindre ångest på jobbet.
  • Börjat umgås med en jobbkamrat mer och mer, vi hittar på saker tillsammans (samåker) och det känns underbart roligt!
  • Blir inte rädd när hjärtat slår dubbelslag, har t.o.m. börjat dricka lite caffelatte igen.
  • Stämmer möten utan att bli orolig.
  • Ringer till okända människor utan att bli nervös.

Hjälp mig med:

  • Att få kraft och mod att åka iväg någonstans och sova över.
  • Att få kraft och mod att satsa igen tillsammans med den jag älskar.
  • Att få kraft och mod att stärka min låga självkänsla. Jag klarar livet, oavsett vad som kommer hända framöver.

Fake it until you make it!


Kommentarer
Postat av: Stina

Åh så härligt!!!! Det är ju fantastiskt!
Jag är också sååå nära att gå och klippa mig jag med, det känns mer som att jag bara måste hinna med det, inte "om jag klarar det".

Och japp, det är så sant! Fake it until you make it.. övning ger färdighet och ändrar tankebanorna.

Snart kan du lägga till de tre punkterna till Framgångar ska du se!

Kram!

2008-02-11 @ 08:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0