Ny fas i livet!

Jag är lycklig! Finns inget annat ord för det. Det känns helt rätt att flytta till hus med min L. Så nu kan jag titulera mig sambo igen. Visst finns en del oro kvar, vi har en del att jobba på men jag är starkare nu.

Att köpa hus är bland det bästa jag gjort i hela mitt liv, jag älskar det! Känner mig ödmjuk inför det faktum att jag får uppleva det här. Nu tar jag en dag i taget, ett steg i taget.

Hör av mig senare, sitter på jobbet och bloggar nu för vi har inget internet hemma ännu. Men nåt säger mig att tiden framför datorn kommer bytas ut mot hus och trädgårdsfix - underbart!

Men jag lovar, jag kommer inte försvinna helt. ;-)

Tack för att jag får vara med om det här.

Kommentarer
Postat av: M

Särlek särlek särlek! Hoppas att ni har en underbar kväll.. kram!

2008-04-21 @ 21:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0