Husägare

Då var jag officiellt husägare. Jag svimmade inte på banken, jag fick inte ångest när jag kom in i huset. Visst jag mådde pyton innan men nu känns det faktiskt rätt bra! Naturligt liksom. Lite läskigt. Men ok.

Det växer blåsippor och vitsippor på min gräsmatta...underbart! Och det är så tyst och skönt, man hör inte E18 hela tiden utan bara fågelkvitter och någon enstaka bil eller moppe.

Livet på landet!

Imorgon flyttar vi grejer men inte förrän nästa helg flyttar vi in. Känns skönt att få lite mjuk övergång.

 Vi firade med champagne på altanen! Framöver ska det bli mera fira av, jag vill leva livet! Jag är rädd men jag går vidare.

Kommentarer
Postat av: Stina

Så härligt att höra!!!!!!! SKÅL på er (fast jag har ingen champage.. eller ens glas.. men jag skålar i tanken för ert hus!)

Kram!

2008-04-12 @ 16:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0