Utflykt!

Idag gjorde jag en utflykt med bilen. För att få lite nya intryck i vardagen och för att utmana mig själv. Att vara hemifrån har länge varit en källa till oro men det gick verkligen bra idag! Lyckades till och med köra vilse utan några större umbäranden. Både bil och förare kom hem välbehållna trots ansenlig ålder. ;-)

På förmiddagen var jag hos en god vän och fick en så kallad TankeFältTerapi behandling, underbart men otroligt jobbigt att gå igenom så mycket känslor. Idag tog vi upp det faktum att jag aldrig var accepterad för den jag var i grundskolan. I huvudet gick vi igenom några av de tillfällen som jag mindes starkast. Fick chans att ge mobbarna svar på tal, nåt som jag aldrig klarade av som barn. Jag bara tog emot skiten och begravde känslorna någonstans djupt inombords. Det har jag fortsatt med som vuxen och förmodligen var det en av orsakerna till att jag 2002 fick panikångest.

Nej, nu kallar sängen. Dags för vetevärmare och en god bok. Behöver sömnen inför veckans fortsatta utmaningar, spännande saker på gång här...

Sov gott och dröm söta drömmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0