Shoppingfeber

Har en väninna som är en fena på det här med nätshopping, nåt som jag till en början tyckte verkade aningen tråkigt. Det är ju inte direkt så att man kan känna på kläderna och har man som jag liten byst och stor rumpa så är det inte jättelätt att hitta rätt storlekar. Har några katastrofala minnen sen min barndom när jag i stor iver beställde kläder ur H&M katalogerna, de var ju så vackra modellerna - brunbrända och smala! En liten flicka som jag drömde mig bort och såg framför mig hur snygg jag skulle bli den sommaren och beställde...

...givetvis var det inte mycket som passade en rundnätt tjej i tonåren. Besvikelse.

Åren har gått dessbättre och nu vet jag hurdana kläder jag kan ha och därför måste jag erkänna att jag är mer än sugen att beställa en klänning från http://www.bonaparte.se/ som har helt fantastiska kläder.

Vill ha denna klänning, budgeten ryker redan innan april månad har börjat...

image4



Kommentarer
Postat av: Tusse

Du måste köpa den! Annars gör jag det åt dig! Du kommer ju att vara helt underbart fin i den... Kram!

2007-03-23 @ 08:17:56
URL: http://tusse.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0