Se upp för dårarna

Är du som jag, älskar sentimentala filmer med mycket hjärta? Då ska du titta på Se upp för dårarna.

image2


För första gången på flera år gick jag på bio, ensam! Så många gånger som jag velat men inte vågat, tänk om jag hamnar i mitten? Tänk om jag inte kommer ut? Tänk om jag får panik...

Alla dessa tänk om. Men det var ett tag sen, jag mår bättre nu. Visst var det lite nervöst just i början men jag tänkte "vafan ska jag inte kunna njuta av någonting i livet??" och då vände det. Jag var lite rädd men jag gjorde det!

Förmodlingen kommer den här filmen alltid ha en speciell plats i mitt hjärta...

http://www.moviezine.se/filmsidor/se_upp_for_dararna.shtml

Kommentarer
Postat av: K

Vad imponerad jag blir när jag läser att du gått på bio SJÄLV! Jättemodigt! :)
Kram K

2007-03-24 @ 08:32:32
Postat av: Isolde

Tackar, hade inte så stort val...särbon jobbade över och jag tog tillfället i akt att träna lite. :)

2007-03-24 @ 09:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0