Positiva affirmationer

Eftersom jag är helt såld på min bok jag köpte förra veckan så måste jag berätta att jag numera är omgiven av positiva affirmationer i min lägenhet. Redan efter ett halvt dygn så märker jag skillnad! De automatiska negativa tankarna har helt klart fått konkurrens i min hjärna!

För första gången i mitt liv har jag fått nytta av ett läppstift! Har med det skrivit på alla mina speglar, badrumskaklet samt kylskåpet följande affirmationer:

Det finns inget att vara rädd för.

Jag kan hantera alla tänkbara situationer som uppkommer i mitt liv.

Jag skapar nu det perfekta förhållandet.

Jag har hittat det perfekta jobbet för mig!

Jag klarar det!

Jag fyller mitt liv med frid och glädje.

Eftersom jag sällan är i köket utan att öppna kylskåpet (eeh) och alltid tittar i speglarna (narcissistisk som jag är) så får jag dessa budskap åtskilliga gånger varje timme jag är hemma. Dessutom har jag satt upp lappar i sovrummet så jag ser dessa härliga budskap innan jag somnar och när jag vaknar!

Jag känner mig redan mera positiv!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0