Mera tankar

Sådär! Nu har jag varit ute på en cykeltur, bara att lämna lägenheten gör att allting känns mycket lättare. Sitter man inne och funderar så blir man ju tokig till slut, nej man måste ut och träffa folk och få lite nya intryck. Hjärnan måste helt klart ha något att jobba med annars drar den bara upp gammalt skit. Jag mår verkligen inte bra av att inte aktivera mig, så att jobba kommer nog bli en hit.

Satt på stationen en stund och kollade på tågen, det gick ju jättebra och jag förstod ärligt talat inte vad jag suttit hemma och funderat på i förmiddags. Blev nästan lite besviken över att inte jag fick följa med när tåget med sitt välbekanta ljud tog av från perrongen. Älskar det ljudet och finns det något bättre än lukten av metall mot metall när de bromsar in?

Så just nu känns läget bättre. Tror allting bottnar i nervositet inför det nya jobbet och det är OK! Alla är ju nervösa inför ett nytt jobb. Bara det att jag med min fantasi lyckas med bedriften att skrämma upp mig själv.

Bara för att det var så synd om mig blev det en glass i solen på väg hem. Mums!

image8

Nu lägger jag ner alla tankar för idag, det kommer ordna sig! Det måste göra det! Nu gör jag lite te och sätter mig i solen och bygger upp solbrännan tills helgen då jag ska träffa Honom igen!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

...en av de mest intressanta personer du någonsin kommer träffa, har du redan mött. Du kommer få svaret på alla dina frågor den dag du slutar fråga och vågar lyssna på din själ, som redan vet vem som är värd att älskas och uppskattas; den personen...är du och allt du behöver finns redan till ditt förfogande, du behöver bara våga tro på dig själv och älska dig som den du är, för det är du värd ; )

2007-03-28 @ 19:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0