Medicinering

Jag har tagit steget, och det känns helt otroligt bra! Jag ska prata med min doktor imorgon (som så många gånger förr) om någon medicinering som kan hjälpa mig att ta ner grundnivån på anspänningen. Har varit på gång tidigare men aldrig varit tillräckligt motiverad för att ta mig förbi min tablettfobi (jajamensan, jag har sån oxå!). Men nu jäklar!

Åt helvete med rädslan för biverkningarna, jag vill bli frisk nu! Och jag ska göra allt jag kan för att så ska ske! Tidigare har jag bara ägnat mig åt healing, meditation, avspänningsträning osv och det har hjälpt mig massor! Men det verkar som förgjort att ta sig igenom det sista...

Kanske kan detta vara min utväg ur ångesten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0