Du skrattar igen!

Sa min käraste häromdagen när jag undrade om han inte såg förändringen som skett i mig det senaste året. Ibland så tycker jag att han fortfarande står kvar på stationen där jag lämnade honom för snart ett år sedan då våra vägar skildes åt. Men så sa han "-Du skrattar igen, det gjorde du inte förut!".

Det gick rakt in i hjärtat och jag vet att han har rätt. Tänk vilken resa jag har gjort.

Jag har bestämt att 2008 ska bli försoningens år, det år då jag går vidare med mitt liv. Det ska bli ett bra år.

Gott Nytt År på er alla mina vänner och läsare!

image25

Kommentarer
Postat av: M

Jaaa äntligen har poletten ramlat ner i mannen!!! :-)

2007-12-31 @ 11:11:19
Postat av: Shelob

Åh, ja 2008 ÄR faktiskt försoningens år, även förändringarnas år, till det bättre, det har en vis kvinna sagt till mig =)

2008-01-27 @ 11:31:14
URL: http://www.shelob.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0