Ödmjukhet

  • Tack för att jag tog mig igenom den här veckan med flera jobbiga utmaningar.
  • Tack för att jag inte gav efter för impulsern att fly från jobbet vid ett flertal tillfällen.
  • Tack för att jag tog mig till jobbet efter en natt med feber så jag kunde träffa the Big Boss.
  • Tack för att jag härdade ut på mötet.
  • Tack för för att min chef är en mänsklig och ödmjuk man som inte ser nåt problem med att jag kämpar med agorafobi.
  • Tack för att min chef berömde mig för det jobb jag gör.
  • Tack för att jag får min tillsvidareanställning. Och högre lön. Och egen laptop vilket ger mig möjlighet att sätta mig i enskildhet när mycket stör runtomkring. Och möjlighet att gå på kurser.
  • Tack för mina arbetskamrater som stöttar mig och som verkligen verkar gilla mig.
  • Tack för att de som tidigare sagt att jag är inkompetent och inte kunde sköta ett jobb hade fel.
  • Tack för att livet börjar stabilisera sig igen.¨
  • Tack för min fantastiska väninna M som alltid hejar på  och är så stolt över mig. I love u.
image17

Kommentarer
Postat av: malve

Vad glad jag blir för din skull! Så bra det blev!:)
Verkar vara ett toppenjobb du jobbar på :)
Ha det så bra i helgen! kram:)

2007-08-31 @ 22:09:09
URL: http://malves.blogg.se
Postat av: Isolde

Tack, ja det känns jättebra!! Nu kan jag slappna av ännu lite mera...

2007-08-31 @ 22:18:20
Postat av: Miranda

Vad roligt! Grattis! Säger som Malve, det verkar vara ett toppenjobb. Så fint...
Önskar dig allt gott, en fin helg!
Miranda

2007-09-01 @ 12:05:27
URL: http://mirandasmellanrum.blogspot.com/
Postat av: Stina

Åh vad roligt!!! Vad glad jag blir!
KRAM!

2007-09-01 @ 15:18:51
Postat av: Anonym

Gulle dig.. Kram.. Men du.. du har gjort det här alldeles SJÄLV. Det är du som är duktig. Jag är så STOLT! Och så GLAD för din skull, att du nått ett så stort mål i höst!
Kram kram kram och NJUUUT nu! Vila i din glädje!

2007-09-01 @ 16:28:09
Postat av: Isolde

Tack Stina och tack M. Jag ska njuta av det här nu. Kram!

2007-09-01 @ 21:36:59
Postat av: Isolde

O tack Miranda oxå! :D

2007-09-01 @ 21:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0