Förändring

Vi ska flytta ihop igen. Nu är det bestämt. Och vi har faktiskt kommit så långt att vi budar på hus, vi har hittat ett vi tycker väldigt mycket om och just nu är vårt bud det högsta. Men kommer det räcka hela vägen?

Nervöst, spännande, läskigt - allt på samma gång.

Är jag flygfärdig? Jag vet inte men jag kastar mig ut och ser hur det går. Livet är här och nu och jag vill inte vara åskådare längre.

Detta kräver allt mitt mod, all min kraft och all min beslutsamhet. Att gå vidare i förhållandet, att ta itu med det som skrämmer mig och inte tappa bort mig själv igen. Det måste gå.

Kommentarer
Postat av: Tusse

Det kommer gå kanon. Klart det blir jobbigt vissa stunder, men jag tror inte du blir mer redo än du är nu. Man måste våga satsa!!

Är så glad för din/er skull.. Hoppas huset blir ert nu bara!
Kram

2008-01-25 @ 10:35:36
Postat av: Isolde

Nej, du har rätt...men det är ritkigt jobbigt just nu. Vårt bud är återigen det högsta o det är vårt sista...

2008-01-25 @ 14:04:54
Postat av: Stina

Om vingarna bär så bär dom.. om inte, så var det kanske inte meningen.

JÄTTEKUL att ni har bestämt er för att satsa igen, och att ni budar på hus! Håller tummarna stenhårt att ni ska vinna budet!! :)

KRAM!

2008-01-25 @ 22:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0