Drömmar

Nästan varenda natt så drömmer jag om något som kan härledas till min agorafobi. Jag drömmer om att jag är på en plats där jag inte kan ta mig hem, jag är hjälplös och rädd. Har alltid med mig en mobil men den strular såklart så jag kan inte nå mina nära och kära som kan hjälpa mig. För jag litar inte på att jag klarar mig själv. Frågar andra om hjälp, förlitar mig på dem. Lägger mitt liv i deras händer.

Vaknar darrig och virrig varje morgon. Är glad att vakna upp och känna att allt "bara var en dröm"...men tyvärr är det ju så att min dröm är min verklighet. Jag litar inte på min egen förmåga att klara mig själv i alla situationer.

Jag bär på en rädsla som genomsyrar hela mitt väsen och jag är vansinnigt trött på det.

Kommentarer
Postat av: Em

Samma här, är nedrans trött på att drömma om ickefungerande mobiltelefoner...

2008-02-28 @ 08:32:03
URL: http://flatapassionata.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0