Ta det lugnt

Ska jag göra i helgen. Bort med jobbtankar, bort med lönetankar, bort med tankar på att resa bort, bort med tankar på hur det ska bli med min älskade, bort med tankar på gamla misslyckanden, bort med tankar på allt som ger ångest.

Nu ska jag ta lördag och söndag till att bara njuta av solen och livet. Njuta av de vackra tulpanerna som lyser upp i solens sken, njuta av mina älskade katter som rullar sig i välbehag på balkongen. Det kanske är dags att försöka plantera nåt inomhus? Finns inget underbarare än att se saker växa upp ur jorden. Tänk, snart sitter man på balkongen i solens sken, tillbakalutad med en latte och en bok omgiven av pelargoner och penseér.

Åååå, snälla vår - skynda!!

image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0