Tacksam

När man är så här skör som jag är nu är det extra viktigt att komma ihåg de saker man är tacksam för, så för att påminna mig själv så gör jag följande lista.¨

Tack för

  • att kärleken lever trots särboskap, i augusti blir det 13 år...
  • mina underbara, älskade katter
  • min familj som alltid ställer upp för mig
  • min nyvunna vänskap med min far
  • att jag numera har ett jobb som jag klarar av och där jag är accepterad för den jag är
  • att jag har en bra lön
  • att jag gör det som jag fruktande mest när jag var riktigt dålig - klarar mig själv
  • min fysiska hälsa
  • de erfareheter som jag gör genom att gå igenom den här tunga perioden i mitt liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0